211210

Hejsan!
Idag klev jag upp halv tio och började fixa i ordning mig. Jag orkade inte gå till skolan idag då jag kände att det var lite smått onödigt då vi bara har programintegration. Istället mötte jag upp Johanna på stan vid 12 för lite shopping. Det blev en jättefin blus att ha på julafton från Monki (visar er imorn!) och julklapp till lillebror och kusin/guddotter!
Sen var jag ju tvungen att köpa en latte nu när jag endå var på stan och sen tog jag bussen hem :) Jag frågade även om extrajobb på Monki och dom tyckte att jag skulle komma in med ett CV efter jul så får vi se hur det blir till våren helt enkelt, wonderful!
Jag bryter snart ihop då jag inte har rökt en enda cigg på hela dagen och endast två igår.. Så vi avslutar här och nu så att jag iaf hinner publicera inlägget innan jag faller i bitar. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0