24 WISHES; No. 1

Nu har jag kommit på att jag ska precis som Columbine göra en slags önskelista f.r.o.m. nu och fram till jul då jag för varje dag lägger upp en sak jag önskar mig i julklapp!

Dagens önskning;


En sådan här tjusig tredagarsbiljett till Uppsala Reggaefestival!
Vilket jag redan vet att jag kommer få av min kära far i julklapp då dom fram till nyår kostar under tusen-lappen, wonderful!
Reggaefestivalen ligger mig varmt om hjärtat, det är årets höjdpunkt. Jag lever i en lång extas under fyra dagar bland härliga människor och kärlek under solsken och regn. Vad mer kan man önska än att få dansa till sig träningsverk i kroppen till grym livemusik?
Festivalen går av stapeln den 4:e Augusti i år och slutar den 6:e vilket betyder att jag kommer vara i Uppsala 3:e - 7:e. OM JAG LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0