24 WISHES; No. 21

Dagens önskning är en ny piercing till min smiley (under överläppen) då smycket jag har nu är lite för litet och ligger och trycker på tandköttet vilken INTE är bra. Allt jag vet gällande storlek är att själva ringen ska vara 1-1,5 mm bred, omkretsen har jag tyvär ingen aning om, det ska inte vara det minsta som går att få tag på iaf, hehe.
Jag har faktiskt länge funderat på att slå till på en regnbågsfärgad jäkel, men det har liksom aldrig blivit av.. Helst av allt vill jag ju ha alla möjliga olika sorter och färger som man kan få tag på så att jag kan byta då och då :)



(För er som kanske är nya här på bloggen; jag har inte tandställning längre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0