24 WISHES; No. 5

Dagens önskning får bli ett par Reebok Easytones! Jag provade ett par sist jag var på Kupolen och shoppade tillsammans med mamma och lillebror och dom satt helt perfekt, jag tror nog inte att jag någonsin har testat ett par så perfekta sportskor.
Dom är även jättebra för min rygg då jag har sjukdomen skolios (sned ryggrad, sist jag kollade var den 18° sned) så att jag kan träna upp min rygg och även kanske förhindra att den blir mer sned. Ett stort plus är ju att man tränar rumpan när man går i dom, vore inte helt fel med ännu snyggare röv ;)



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag köpte ett par igår, har också skolios :/ hur tycker du att de hjälper :)?

2011-03-24 @ 18:25:45
URL: http://moili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0