301210

Hej på er!
Dag två i Vara och jag har det kanon! Idag kom Alex flickavän Maria och har varit med oss, hon ska sova här idag. Kul med en tjej i sällskpaet också! Idag gjorde vi ärenden på stan, köpte dofljus, alkohol, mat och sådant. Själv köpte jag lösnaglar, ett superfint nagellack, en nagelfil och en lite större piercing till min smiley, den borde dock vara ännu större men självklart var ju den storleken slut..
När vi kom hem igen kom Alex kusin Felicia och hälsa på, vi har typ tjatat i tre år om inte mer att vi måste träffas och nu äntligen fick vi göra det! När hon hade dragit beställde vi pizza och nu har vi bara tagit det lugnt och umgåtts. Jag har fixat mina naglar också. Visar er imorn!


Här får ni en liten sneak peak på håret, visar er hela imorn när jag lägger upp en nyårs-facelook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0