DAGENS / FACELOOK; X-MAS

Jag har faktiskt haft samma kläder båda dagarna (oops) då ekonomin inte har tillåtit något annat..

Blus - Monki / Jeans - Gina Tricot / Kavaj - Gina Tricot


Idag hann jag inte styla håret då pappa inte äger någon hårtork så det fick självtorka och bli som det blev, igår hade jag dock håret fönat bakåt och lockar (Mormor tyckte då att jag var en ren kopia av Anna Anka, vi tackar för den!..) Produkterna jag använder är HAIR.RESORT och MOTION.LOTION - Kevin Murphy / Saltvattenspray - Maria Nila
I make up väg så använder jag Cover All Mix - M.U.S. / Ögonbrynsskugga - M.U.S. / Rouge - Mist / Blothing Powder - M.U.S. / ögonskuggorna "Muffin" och "Brownie" - M.U.S. / Eyeliner - Mist / Mascara - L'oreal Lash Architect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0