DIG THIS OR LEAVE

Jag diggar mig själv rätt hårt. Rätt ofta också.
Typ när jag ångrar att jag öppnade luckorna på min chokladkalender så tidigt på dagen. Eller när jag äten riven morot och prinskorv till middag, vilket råkade inträffa idag. Lite odd, ja. Eller alldeles nyss när jag kikade på Bella & Tyra Show, avsnitt 10. Yes då Kissie är med. Jag kommer på mig själv med att sitta och smådigga henne lite, slår mig på fingrarna och låtsas att det bara var en hallucination. Även fast det är små minus med mig själv så diggar jag mig så hårt! Dom där halvunika, konstiga sakerna eller tankarna jag kan ha för mig.
Just nu diggar jag mig också för att jag låtsas vara sur, men när jag tänker efter så är jag inte sur utan känner nog någon slags längtan. Men jag låtsas vara sur för att det är ett sånt där läge då man bara ÄR sur. Okej, ni förstår inte alls, men de gör inget :)

En annan sak som är lite smårolig är det här som jag precis var med om på Facebook;
VÄN: Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va göru på nyår? :D (astaggat liksom)
JAG: Shuuuuue! ÖREBROOOOOOOOO förfaaan (lika övertaggat tillbaka)
"VÄN har loggat ut"


Nu tror ni säkert att jag hamnat i någon slags psykos eller något men jag har bara lite konstiga funderingar och tankar ibland så jag kände helt enkelt för att skriva av mig och dela med mig idag! Enjooooooy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0