JULBORD

Hejsan!
Igår hade jag julbord hemma hos mig i Adolfsberg för mina fina vänner. Vi var nio st som satt vid ett fullproppat julbord med kalkon, potatisgratäng, gravad lax, köttbullar, prinskorv, vörtbröd och massa annat gott. Till efterrätt blev det glögg, fruktsallad med vitchokladsås, julstjärnor och pepparkakor.
Jag lagade mat i över sex timmar utan att ens sätta mig ner och det känns i kroppen idag kan jag säga, ryggen gör skapligt ont. Men det var det värt, det var underbart att samla alla igår och jag hade så trevligt! Dock blev det så himla mycket mat över så jag antar att jag får föräta mig på julmat nu..

Tack iaf för en underbar kväll till alla som var med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0