MY X-MAS

Hejsan!
Igår firade jag jul tillsammans med mammas sida av släkten. Först var vi hemma hos Mormor och Morfar och åt julbord och sen åkte vi ut till Myckelby till min morbror, hans sambo och min kusin/guddotter Karin där vi såg på Kalle Anka, fikade, öppnade julklappar, åt tomtegröt och spelade den för oss traditionella julklappsleken. Tråkigt nog var min jul ändå inte så bra då jag mådde riktigt dåligt på grund av en grej som jag inte vill ta upp här i bloggen. Men men, livet har sina stunder, just den här saker var som ett hårt slag i magen som gjorde ont resten av dagen.. Jag fick många fina julklappar iaf! Tack <3

Idag har jag firat med pappas sida av släkten hemma hos Farmor tillsammans med alla mina kusiner på den sidan. Vi åt julbord och fikade och hade allmänt trevligt, dock blev det bara tyvär endast två timmar.

Jag visar er mina julklappar imorgon! Är ni nyfikna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0