NOPPIKOSKI; PICS

Kommer ni ihåg i somras när jag var i stugan i Noppikoski med ett härligt gäng (mestadels släkt och familj)? NU har jag äntligen fått bilderna som togs av min syssling Alex. Dock är det bara bilder från en dag när vi var och fiskade, men det var en kanondag!
Jag lovar, ni kommer dö av skratt när ni ser bilderna!


Det började med att pappas kusin Peter däckade dirr när vi kom fram till sjön, efter endast 1,5 öl..

Som man bäddar får man ligga! (och där låg han och sov i ett par timmar)

Sen när han vaknade började han brottas med pappa. Båda blev som tonåringar på nytt och brottades i skogen hur länge som helst!

Ah, ni ser ju hur det gick för Peter...

Sen slöt kusinerna fred!

<3

Och så visade ju såklart storfiskarn (jag) hur det ska gå till! 1750 g regnbåge!

Peter var lite för tung för att gå ute på myren, vilket han ändå gjorde hela tiden. Ni anar inte hur kul det var, vi kiknade av skratt!

Sen gav jag igen och puttade i han efter att han puttat i mig i sjön (ner i en massa fiskräns då jag precis ränsat fisken också -.-) stackarn lyckades inte ta sig upp så han fick rulla upp och byxorna åkte av HAHAHA!

Gudfar, "Kiben"

Lillebror och jag :)

Sen skulle ju såklart pappa lyckas sätta ett enormt fiskben i halsen som han inte fick bort på säkert en timme. Jag tog fisketången och fiskade upp det!

Det var alla bilder får i år, jag önskar jag hade fler.. Nästa år lovar jag er att ta massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0