PLUSGYMNASIET; ÖPPET HUS

Hejsan!
Igår hade vi öppet hus på skolan! Från morgonen till eftermiddagen stylade vi modeller och hade genrep med dom. Under öppet hus hade vi två modevisningar vilka gick jättebra! Jag är så stolt över ettorna som ställde upp, puss på er sötisar!
Jag har inga bilder från visningarna just nu, men det kommer!
På öppet hus delade vi ut goodiebags, hade tipspromenad, information om skolan och de olika inriktingarna samt de två modevisningarna. Dagen var grym, tack alla som delade den med mig, och återigen; TACK alla ettor som var modeller!

Såhär såg en av mina modeller ut som fick vara "huvudperson" med skolans färger och en Plusgymnasiet t-shirt;







Kommentarer
Postat av: elin

Riktigt kul var det! Ni är väldigt duktiga=)

2010-12-03 @ 10:28:27
URL: http://lillihappyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0