281210

Hej igen! Nu var det några dagar sen sist..
Vad har jag hunnit med sen juldagen då? ..Jag har förflyttat mig från pappa hem till mamma, umgåtts nattetid med kompisar som jag inte träffa allt för ofta, blivit ordentligt sjuk, träffat min bästa Patrik, varit i Hedemora för att träffa vänner som jag inte har träffat på allt från två år till ett par månader, och nu har jag legat i soffan i snart ett dygn och åmat mig och lidit av min jobbiga feber/huvudvärk/förkylning/värk-i-hela-kroppen/hosta..

Nyår då? Jag hade ju planer att fira nyår i Örebro i år tillsammans med min nyfunne vän Louise men då det uppstått komplikationer med mitt boende i Örebro så sket sig det. Så nu drar jag troligen ända ner till Vara för att fira nyår med min syssling och mycket goda vän Alex! OM jag mår bättre vill säga.
Imorgon kör mamma mig till Örebro iaf där jag (för sista gången, buhuuu) ska besöka min absoluta favoritfrisör Tove och fixa lite med håret, hur det blir får ni se imorgon ;) Sen ska jag till öppenvården och lämna up och OM jag mår bättre imorgon så tar jag tåget från Örebro till Vara.
Jaja, det visar sig väl imorgon hur allting slutar. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0