VARA, THIS IS THE PLACE TO BE

Hejhej!
Idag gick jag upp tidigt imorse för att ta bilen med mamma till Örebro. Vi tog en lunch på La Baguette och sen kikade jag snabbt in på Monki och sen stressade vi ner till Tove på Hår- & Nagelbandet för ett sista besök hos min absoluta favortifrisör innan hos slutar som frisör här och flyttar från Sverige.. :( Nu kan jag säga att det har skett en stor förändring. Jag visar er imorgon! Efter det lämnade jag up på öppenvården och kilade sen över till resecentrum där jag mötte upp min vän Louise och umgicks med henne i drygt en timme. Sen hoppade jag på tåget ner till vara där jag är nu hemma hos min syssling Alex! Hans syster Sara är här och hans sambo Emil, skönt gäng! Jag trivs som tusan :) Alex bjöd på pappas favoriträtt maito pottuja som är en finsk soppa gjort på mjölk, potatis och ägg, supergött! Nu dricker vi kaffe/öl och umgås framför tv:n. Jag kommer fira nyår här och ska självklart försöka uppdatera bättre imorn.


Långshyttan - Örebro - Vara

Är ni nyfikna på håret?!


Kommentarer
Postat av: johanna

JAAA!! :D visa de nu :*

2010-12-29 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0