X-MAS HOLIDAYS

Nu kära läsare har jag äntligen jullov, underbart!
Nu har jag alltså gjort halva min tid på gymnasiet, känns helt sjuk, tråkigt, kul och konstigt. Tiden går så sjukt fort!
Kan även meddela er som sitter inne framför datorn att det är en riktigt pina att vistas utomhus! Någon som har koll på hur kallt det är i Örebro? SVINKALLT iaf. Jag satt faktiskt kvar i skolan i två timmar efter att vi slutat idag och hade ångest för den lilla knappt en kilometer långa sträcka mellan busshållplatsen och hemmet.
Idag ska jag äta, spela wii och packa då jag åker hem till Dalarna tidigt imorgon bitti då pappa kommer och hämtar mig med bil, ska bli så skönt att få åka bil hem! Och självklart ska jag bara njuta av min första dag på jullovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0