YESTERDAYS TRIAL

Rättegången igår gick bra. Min vän Magnus kom och vittnade utan att jag ens visste om att han skulle det, gissa om jag blev glad? Jag och Ida satt som målsägande iaf och det känns som att det gick riktigt bra, vi alla tre hade ju självklart lite olika versioner så man uppfattar saker på olika sätt osv. men det känns bra!
Den åtalade hävdade dock att jag bara var ute efter pengar och att han verkligen inte hade slagit sönder dörren, haha. Jo, men jag slog ju självklart sönder den själv ;) Jag kom bara på att jag helt random skulle anmäla han för att ha boxat sönder mitt ytterdörr så att jag kunde få pengar, haha helt absurt! Hoppas bara att dom inte tror honom, då har jag gått back med 11000:- pga den människan! Men vi hållar tummarna för att det går bra :) Inom två veckor får vi veta hur det blir.
Mange följde med mig hem igår efter rättegången och så lagade vi mat, sen fick vi för oss att han skulle stanna över natten. Inatt var vi ute och busade i snön och hade så jävla kul! Saknar han redan, en av mina allra bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0