Bleached eyebrows.

Okej, jag är fast! Först hatade jag det, nu älskar jag det.
Hur snyggt är det inte egentligen med blekta ögonbryn? Det är ju supersnyggt!
Men är det någon som har koll på hur länge denna trend kommer hänga kvar i luften? Iofs så kan man ju bara fylla i dom om man vill. Det är riktigt praktiskt med blekta ögonbryn ju! Då kan man ha lite olika!
Just nu har jag ju väldigt markanta ögonbryn men varför inte flytta ner fokus lite och köra på riktigt mycket sotade ögon istället? Jag tror jag kör på det!



Haha, nu sitter jag i skolan och funderar över hur det skulle se ut på mig, men jag tror faktiskt att det skulle bli riktigt snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0