Fredag, 08:32

Godmorgon!
Just nu sitter jag i skolan på min första lektion, fast ingen pluggar och det är massa chill i klassrummet för våran lärare har försovit sig, fail! Men även jag brukar försova mig så varför skulle en lärare inte få göra det?
Imorse var jag och Johanna med på SR Örebro! I förrgår gick det runt en tjej på station med en ful gul mikrofon som vi trodde var en apelsin först, sen kommer hon och frågar om vi vill ge en alla hjärtans dag hälsning till nån, så vi gav en till alla lärare och elever på Plusgymnasiet, det sändes imorse! Jag slänger in en länk eller något senare om jag hittar det.
Imorse hann jag med riktigt mycket! På en timme och en kvart hann jag klä på mig, tvätta håret, fixa håret, sminka mig, koka kaffe, springa ner till Markbackens centrum och ta ut pengar till målaren, dricka kaffe, prata med målaren och kila iväg till bussen! Det är otroligt för att vara jag, för så morgontrött som jag brukar vara finns inte, tack gud för kaffet!
När vi kom till skolan imorse så låg det rosor på trappen så jag och Johanna passade på att haffa en varsin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0