Good hairday!

Idag har jag en bra hårdag :)
Nu har det börja släppt lite här och var men det är pga blåsten ute.
Solen tittar fram idag för den delen, riktigt mysigt!

Om det är någon som undrar så har jag sattit upp håret i en hög toft medans det var blött, håret ska vara som slickat på huvudet! Sen har jag fönat det och sen sprayat så att det håller. Sen har jag satt i löshår i tofsen och för att dölja clipsen så har jag tagit en hårsling och lindat det runt tofsen och sen fäst med ett spänne aldeles under tofsen :)






Kommentarer
Postat av: Angelica

hej!



jag undrara bara hur du gjorde när du satte i clipsen, när jag har försökt har det gått åt helvete! haha

satt du i dom när du satt upp ditt egna i en toffs eller ?:)

2011-04-15 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0