Hårförlängning med vax!

I mars kommer vi elever på skolan få chansen att bli diplomerade hårförlängare!
Vi kommer då under en hel dag få lära oss att förlänga hår med vax. Och för att bli diplomerade så måste vi sätta i 50 st slingor på en kund.

Så nu behöver jag någon som är sugen på att förlänga håret som ställer upp som hårmodell till mig.
Det kommer kosta ca 380 :- och du kommer få sitta i salongen på skolan när jag jobbar med dig. Du kommer få 50 st slingor isatta med vax (vill du ha fler så blir det dyrare) för ett superbra pris!

Vi kommer förhoppningsvis kunna ses före dagen för förlängningen och prata om färg och längd och sånt som måste bestämmas i förväg.

Om du är intresserad så maila mig eller skriv en kommentar i detta inlägg :)
[email protected] (det är två understreck!)

Det är dock inte 100% säkert än att detta kommer bli av, men troligen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0