Måndag, 13:47

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen men jag har inte haft ork. Sov endast 2 timmar inatt så idag har jag vandrat runt i en liten sömnbubbla (jag kommer inte ens ihåg hur jag kom till bussen imorse!)
Men nu är jag hemma efter 2 lektioner och en brandföreläsning av en brandman!
Känns som att jag borde ta en 3-dygns powernap just nu men det funkar ju inte, tror jag. Blir att lägga sig i tid ikv iaf, förhoppningsvis! Usch, mat behöver jag också.
Jaja, nu ska jag sluta whina om allt, jag är perfekt endå ;) haha!
Micke är påväg hit nu också :) Det gillas mycket! Får se vad vi hittar på för nåt idag, blir nog att mysa till nån film och käka nåt gott :)

Jaja, jag slänger upp en dagens nu och så hörs vi nog senare ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0