Min helg!

Hejsan bloggen!
Ännu en bloggfri helg har passerat, jobbigt. Men nu är jag tillbaka! Fast jag tänkte bara slänge in ett inlägg så ni vet att jag lever iaf!

Min helg har spenderats med Micke och Emma :) och såklart andra, men främst dom!
I fredags bakade vi kladdkaka och umgicks, hade det allmänt socialt typ, Mr X & Marcus kikade också förbi! Sen mot natten drog vi ut till Vivalla (jag är själv chockad om ni undrar) och träffade Anton ett tag för han lanade där på skolan. Shit, nån hade slängt en sten i huvudet på han! ;o Gosh, jag tänker aldrig sätta min fot där igen, det är ju livsfarligt! Sen på natten när vi skulle hem så fick vi stå ute mitt i Vivalla i 40 min och vänta på bussen, fyyyy va kallt det var!
När vi kom hem efter 2 råkade jag somna på en gång, jag vaknade mitt i natten och blev sur på mej själv för att jag hade somnat med löshåret i och med kläderna på! Jag gick iaf och böt om till idrottskläder, varför jag gjorde det vet jag inte. Hihih när jag vaknade låg vi och sov sked alla tre, Micke höll om mej och jag höll om Emma :>

Igår drog vi till Lindesberg på eftermiddagen! Vi skulle fira Daniel som fyllde 18 och så var det ju gymnasiefest!
Jag hängde på Emma hem och käkade lite, sen mötte vi upp Thai hemma hos henne och sen fick vi skjuts till Micke. Jag fixade Mickes hår och sen drog vi ner till David som hade fest! David känner förresten min vän Charlie, gud va världen är liten! Träffade på massa trevligt folk hos David! Bl.a. Elin som berömde min blogg :) vi kanske ska börja på Ragga tillsammans i höst tror jag att det var :) och Jessica, en skön linde-brud! Haha vi klunkade på inne på toan tillsammans ;)
Sen drog vi iaf vidare till gymnasiefesten på folkan där det inte var så supermycket folk men jag hade iaf kul :D Träffade på min Fellekorv, fick med Emma upp på dansgolvet där jag själv dansade hela natten tills dom stände! Sendrog jag och Micke hem och sov (:
Och imorse lagade hans söta mamma jättegod frukos till oss! :)

Fler partykvällar i Linde med skönt folk tack!

Slänger upp bilder från min helg det första jag gör imorn, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0