Modeveckan!

Modeveckan är i full gång och allt görs för att snappa upp så mycket som möjligt inför hösten! Vi får la se hur det går ;) Nu för tiden är den iofs inte svårt att "hänga med", men vem vill inte ligga steget före?
När jag blir stor vill ska jag också springa fram o tillbaka över Stockholm stad och gå på alla visningar och vara en frontrow-girl. Vilka framtidsplaner jag har va? :)
För några år sedan fick jag ju en inbjudan till en Louis Vuitton visning i Paris, men jag var dum nog och såg mailen en månad försent. Men idag är jag nog bara glad för det, undra hur mycket jag hade skämt ut mig då, haha!


Bjuder på en bild på en gorgeous jumpsuit från Carin Wester



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0