Onsdag, 11:26

Hej/Godmorgon!
Själv gick jag upp tjugo över sju så för mig är det inte godmorgon längre.
Idag hade vi "idrottsdag" på skolan då vi fick välja olika aktiviteter. Jag körde ett spinningpass på en timme! Det var hur skönt som helst! Fast jag har sån jävla träningsvärk sen idrottslektionen igår, jag kan knappt gå i trappor eller sätta mig ner på toaletten! Det är resultatet av 165 knäböj på 5 min.
Efter spinningen drog jag och Lojs till Java och käkade en varsin brie/salami-ciabatta och spanade på den snygga killen som jobbar där ;) hihi.
Nu sitter jag hemma och ska slänga mig i badkaret och samtidigt kika på herrarnas curling från igår! (Om jag ställer en spegel på elementet i badrummet och vinklar den rätt så kan jag ligga i badkaret och kika på tv, det gillas starkt.)



Usch, jag börjar bli blek. MÅSTE SOLA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ditt nya ligg :D

2010-02-17 @ 12:37:50
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0