Pressure on my shoulders.

Allt är kaos i mitt huvud just nu! Mitt hem är kaos pga renoveringen, jag har många uppgifter att lämna in i skolan, jag har mycket vardagligt att göra, jag måste gå dit, kontakta dom, ringa dit, skicka den.. FAAAAAAN STOP!
Allt bara trycker på mina axlar och jag sjunker längre och längre ner. Och allt har en tidsgräns! Det är fan skitjobbigt. Livet består av ett stort krav på exakt allting. Vafan ge mig sommarlov nu så att jag kan slappna av och slippa tänka på allt!
Det kanske helt enkelt börjar bli för jobbigt för mig att bo ensam, eller så är jag bara i någon konstig svacka just nu. Jag ska försöka rycka upp mig och ta tag i saker och ting idag!

Nu är det ju så att jag inte kan skriva exakt allt här i bloggen så en sak får förbli hemlig men det här är iaf vad som ligger och trycker på mina axlar :(
  • Skriva om yoga (idrott)
  • Svara på 25 frågor (naturkunskap)
  • Skriva en uppsats (naturkunskap)
  • Skriva en bokanalys (svenska)
  • Göra klart en hemuppgift (datakunskap)
  • Posta en räkning till pappa (innan 20:e)
  • Dammsuga
  • Diska
  • Tvätta
  • Hänga upp kläder i garderoben
  • Handla (har inga pengar)
  • Fixa minipiller
  • Besöka ett hemligt ställe här i Örebro
  • Ringa Nelly
  • Leta reda på min stulna cykel på Blocket
  • Make up tävling i Marieberg (27 mars)
USCH!

Kommentarer
Postat av: emma

skulle inte du kunna berätta lite mer om vilket program/inriktning du går och vad ni får göra osv? läste att du utbildar dig till stylist men visste inte att det fanns en spec inrektning på just det. vore iaf snällt om du berättade lite, är nämligen också sugen på just stylistyrket! kram

2010-02-09 @ 20:21:15
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0