Stalked.

Hejsan bloggen!
Nu är min sista skoldag innan lovet avklarad, skönt.
Nu har vi börjat med hantverksteknik B och idag fick vi börja med festmake up! Fellekorv sotade mina ögon riktigt ordentligt mycket! Snyggast. (Slänger upp bilder snart!)
På matten fick vi se våra prov, såklart var jag godkänd! ;) Sedan drog jag upp i personalrummet och skrev ett engelskaprov som jag inte gjort än. Skönt att få det avklarat, det gick bra iaf!

Efter skolan drog jag till ica och köpte cola och blev sedan förföljd hem av en utlänning av något slag. Kul.
Han gick bakom mig hela tiden och när jag stannade så gick han om mig och stannade sedan lite längre fram i en portingång och väntade på att jag skulle gå och dom gånger han gick framför mig så kollade han sig över axeln hela tiden, sedan gick han efter mig igen och sådär höll det på. Sen när jag hade stannat och väntat ett tag för att jag trodde att han skulle hinna gå långt bort ifrån mig så ser jag han sedan på andra sidan gatan stå och skrapa rutorna på sin bil. Sen går jag på en sträcka bredvid en skola och då kör han upp sin äckliga bil bredvid mig nästan upp på trottoaren och säger "Ey tjejen, vill du ha skjuts eller?" Jag svarar "Nej, jag ska möta mina vänner dom står där borta" (låtsas att dom som stod där va mina vänner.) Sen kör han upp bredvid mig igen och säger "Aja, vill bara säga att du är fin" och jag svarar "Jo, jag vet" och låter skitsur. Sen kör han iväg och så slapp jag han! Han va typ runt 35 år skulle jag gissa, äckligt! Han kör en mörkröd bil och bokstäverna i hans regplåt är JKW, håll er undan om ni ser han! Han förföljde mig ändå från ica till min korsning! ;o

Nu ska jag snart kila ner till ÖBO kontoret och greja lite, jag fick ju fel fondtapet i mitt sovrum så jag måste fixa de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0