The Olympics.

Nu har jag suttit här i soffan och kikat på OS i över 12 timmar i sträck, förutom när jag har diskat och lagat mat.

Stackars Anja kraschade riktigt ordentligt på störtloppet, och hon var endast några meter ifrån ett silver, usch känns inte kul. Det enda klippet jag kunde hitta just nu är någon slags krasch-analys men det får duga.


Det blev ingen medalj till Sverige i sprint heller, även fast vi hade riktigt goda chanser. Men grattis Norge till ett guld och ett brons!
Curlingen går bra iaf, både på dam- och herr sidan! Tack o lov för att svenskar iaf vet hur man får en sten att glida på is!
Just nu kikar jag på hockey; Kanada-Sverige, damer. Det står 13-0 til Kanada, doesn't feel too great.

Nu vill jag ha män, jag vill ha tre kronor, jag vill ha svenska mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0