Torsdag, 13:02

Hejsan kära läsare!
Just nu sitter jag i skolan och umgås med flickorna. Jag skrev matteprov imorse och var klar på typ 10 min så jag var ledig resten av lektionen och nu har vi datakunskap och då är jag också ledig för vi har seminarium och jag gjorde det förra veckan! Så nu sitter vi och väntar in svenskan som börjar 14:30, det är alltså 1,5 timmar kvar!
Idag efter skolan ska jag tvätta klart allt och diska klart och försöka plugga lite.
Jag börjar ju skolan 11:40 på torsdagar så jag hann träffa Mr Målare imorse som är hemma hos mig och byter färg på mina just nu väldigt oglamourösa väggar. Han sa att min lägenhet blir klar imorgon vilket känns superbra! Det har varit riktigt påfrestande och jobbigt att få bo på en liten yta och sova på en soffa i två veckor!

Såhär kommer mitt sovrum bli! En vit och lite glansig tapet och en fondvägg med guldiga blommor, jag tror det kommer bli superbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0