<3

Godmorgon folket!
Och trevlig alla <3-dag! Eller säger man så?

Jag vaknade för ett tag sen. Solen skiner och det är aldeles blått på himlen här i Örebro! Jag hade nästan lust att ta på mig bikinin och kila ut och slänga mig i poolen, fast kom på sen att jag är ju inte hemma i Dalarna.
Makaroner står på kokning (frukors) och jag sitter och kikar på OS. Haha är det OS så är jag klistrad vid tv:n i 2 veckor! Just nu är det puckelpist men det är inte så värst kul, men hellre det är hockeymatchen från igår! (Då)
Var det någon som såg invigningen i förrgår? Den var sjukt grym! Jag hittar inga filmer på YouTube nu, sry!

Men jag hittade däremot ett klipp om Nodar, ni vet den där georgiska rodelåkaren som dog samma dag som invigningen när han tränade. Fyfan va sorgligt! Han krashade alltså i 144 km/h och blev medvetslös och dog senare på sjukhus. RIP.





Nu ska jag sluta, makaronerna är färdiga.
Ha en bra alla <3 dag!


Kommentarer
Postat av: mirao

fin blogg :D

kolla in min blogg

www.miirah.blogg.se

2010-02-14 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0