Tisdag, 14:43

Shue!
Förlåt för att jag inte orkar uppdatera tidigare, men ibland så äre så.
Bussen var proppad imorse, chauffören hotade med att vi fick gå ur om vi inte klämde ihop oss mer, men vi stod i stort sett redan på varandra. Hata Brickebacken bussen! ;o Sen blev jag ju såklart, men det var inga problem endå.
Jag hann ha svenska ett tag, men jag hann inte göra så mycket sen blidde det dags för lunch (:
Sen efter maten hade vi hantverksteknik där vi övade på att färga ögonfransar, fast eftersom att vi bara övade så "färgade" vi med hudkräm. Imorn ska vi göra det på riktigt! Vi passade på att göra en varsin söt litet tattuering också!
Nu har vi engelska! Vi tjejor gör absolut ingenting hehe.  Medan dom andra drar på idrott så kilar jag iväg hemåt (:

Micke kommer snart till Örebro! Idag ska vi bara plugga och chilla. Förhoppningsvis en mysig kvällsfika på stan med Emma & Anton också! Me like.

PLUGGA

  • Skriva om mitt CV (till APU)
  • Plugga matte
  • Skriva om yoga (idrott)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0