WANNABE MODEL?

Den 27 mars ska jag vara med på en make up tävling i Mariebergs galleria!
Teamt är före-efter och jag ska sminka, styla håret och klä en modell på 40 min.
Så nu behöver jag en modell som vill ställa upp, dock utan betalning såklart.

Vill DU ställa upp som modell?
I så fall vill jag att du kontaktar mig här i bloggen, via mail eller telefon och berättar lite om dig själv.
Sedan kommer vi ses på stan över en fika för att lära känna varandra lite bättre och tillslut ses hemma hos mig för att mäta din kropp (så att jag ska kunna välja rätt storlekar på kläder) och så kommer jag analysera din hudton, din hud, ditt hår och dina former.


Kontakta mig såhär:

Maila till [email protected]
eller ring 072-233 7255
eller skriv en kommentar under detta inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0