Award!


Jag har fått denna award utav: Alva


Den som får denna award ska göra på detta viset:
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!
  • Jag är rädd för höga ljud när jag är ensam hemma (hårtork, dammsugare)..
  • Just nu prenumererar jag på 38 bloggar i Bloglovin'
  • Jag har ett enormt stort självförtroende
  • Jag har press på mig själv "att bli nåt" när jag blir äldre!
  • Min stil enligt stilanalysen är trendig/dramatisk
  • Just nu har jag 2609 bilder i min Bilddagbok
  • Just nu har jag 305 vänner på Facebook

De personer som jag vill ska få denna award är:
Emma K, Erika O , Julia R , Malin A , Skevman , Sofia och Marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0