Bleach me.


Imorn ska min ÄJMY bleka mitt hår!
Var upp på stan på Cubus och köpte två förpackningar så nu ska det äntligen bli riktigt riktigt ljust!
Det var dessutom 25% rea på hårfärgen, great!
Körde i lite silverschampo i löshåret i förrgår också, kul att det fick en massa lilablåa pigment :/ menmen, i'll survive!

Kom förresten då att tänka på en lite småkul grej.
Om man säger att killar är vatten och tjejer är hår och kärlek/flirtar är den hygroskopiska effekten (hårets uppsugningsförmåga). Isf är det såhär; Håret suger med jämna mellanrum åt sig vatten (när man duschar), men man torkar bort det efter ett tag. Haha äre nån som fattar tanken?





Kommentarer
Postat av: Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaymond

haha är jag smart om jag fattade vad du mena? ;D

2010-01-13 @ 19:51:34
Postat av: emmakeller

hahahaha att man torkar bort killarna xd?

2010-01-13 @ 19:53:54
URL: http://emmakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0