braindead dot com

i might got some trouble tomorrow. oh! that's actually today.
aaaw! (homer-gnäll) ..life's hard sometimes.

men då säger vi som felicia; "whatevaaaaaaaah!" typ :)



it's nice to talk to you again guys! (speciellt mitt största läsar-fan Ida!)
omg, snart börjar jag väl blogga på engelska, fuck no.
stop talking english bitch!

okej, klockan är 03:42 (just precis nu) och som ni märker så är jag övertrött. braindead.

under mitt lov har jag gjort precis det vanliga som jag gör när jag är hemma i långshyttan och jag orkar inte skriva ner allt.
dock gör jag ju såklart inte slut med (numera X)b-friend varje gång, och Ida är ju inte här jämt och det är inte alltid jag har typ influensa utan feber. Men ibland är bara allt så skruvat som det kan bli.
Just nu har jag svårt att bestämma mig för om jag ska vara good-blogger och börja meningarna med stor bokstav eller om jag ska vara lowstandard och skita i det. Don't know yet.
Dock börjar väl detta inlägg leda mot sitt slut för jag märker att det inte är lämpligt att blogga just nu, ja ni ser väl själva.

G'nigth bitches! (03:49, det tog mig ett par minuter ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0