Miss the ice.

Åh. Slog nyss på tv:n, såklart äre konståkning.
Har rysningar genom hela kroppen och tårarna vill bara rinna, fan vad jag saknar skridskorna och isen </3


Jag har funderat på att börja igen här i Örebro, men äre nån som har koll på hur bra dom är i KK Lutz?
Jag tror inte att jag vågar börja igen, jag är rädd för att märka hur mycket jag har tappat men samtidigt spänd på att få veta vad som sitter kvar i ryggmärgen. Om jag känner efter så känns det som att jag fortfarande kan allt, och att jag kan få dom sakerna att bli perfekta med några veckors övning! Men om jag inte skulle kunna alla saker jag har lärt mig under 9 år som konståkare så skulle det vara ett hårt slag i magen.

För er som inte har koll så har jag alltså åkt konståkning sen jag var 6 år tills jag var 15 år, jag slutade alltså hösten 2008.

Slänger upp lite bilder! (ursäkta att vissa är,.. mer än suddiga?)


en träning för många många år sen



jag och lisa brukade ha våra dagar med kameran på isen, haha!


:)


mina skridskor!


sista dalalägret jag var på, saknar <3
(våran tränare david tränade även dom i programmet "stjärnor på is")



Min första seger! (Ejendals arena i Leksand)


Min andra seger! I Örebro :)




Borlängetrofén, min sista tävling.


Jag hade magdans-tema i mitt program så såhär såg jag ut då!



Robin Hood showen i Säter, jag var Sir Väs hihi!


Kommentarer
Postat av: emmakeller

GALET SÖT SOM SIR VÄS!

börja åka igen ;>

så kan du lära mig att iaf stå på ett par skridskor ;> haha

2010-01-19 @ 20:04:45
URL: http://emmakeller.blogg.se/
Postat av: Marie

var det så nyligen du slutade så tror jag att du kommer klara det galant :)

2010-01-19 @ 20:22:46
URL: http://improveme.se/marielundin
Postat av: Niki

Åh. vet vad du pratar om!

Börja igen. du är så duktig (:

2010-01-19 @ 21:36:47
URL: http://niicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0