emma bloggar!

tjoooo allihoppa! jag bloggar åt filefisen idag för hon sitter o äter pasta ;> har nyss hackat mig in på hennes bdb och facebook shhh hemlis tyst nu alla (a) hihi aa som sagt jag bloggar för att felicia älskar mig o för att ja är så himla bäst ;> självförtroende jotack ja vet ;> hihihi

uhma försöker få tag på anton men de e upptaget när ja ringer ;< bajjsanton! ;> haha nej nu ska jag inte blogga om anton ;> men ja vet inte va ja ska skriva ! jojo ja hämtade nyckeln till min o sofias lägenhet idag, måste nog vart en av de fulaste nyckeln ja nånsin sett, just jagar felicia febrilt efter någe gott o äta men hon hittar typ inget ! haha ;>

min lösnagel lossnade idag när ja skulle äta mandarin o fastnade i mandarinen, sofia tyckte det va väldigt underhållande! snart ska felicia och vi dryga på chatroulette xd hahah liv har vi iaf! åå måste få tag på anton så jag vet om ja ska sovahär elr åka hem o leka med honom!

hihihi läs min blogg den är awesome läsläsläs !

PUSSSHAAAJJJJJJJ ALLA ÄLSKAR MAJ :D
ojagälskarfelicia ;> hihihi <3

PUSS EMMAAAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0