EMMMAAA BLOGGAR ijen ;>



just nu sitter jag och dunkar musik medans filefis lagar mat åt mig medans barbie sjunger så vackert med i musiken. OCH FELICIA JAG HÖR DIG INTE PGA MUSIKEN KOM HIT ELLER PRATA HÖGRE :D haha uhma... vi va nyss i min o sofias lägenhet o kollade va de behövdes för grejer osv, o jag kan säga såhär jag ska diska ALLT innan jag törs röra det. hihihi(A)

snart så kommer mommis hit, han ska nog käka lite med oss? dunno ! ;> iaf sen så ska jag med filefis till öbo o fixa tapetisar, btw hon har fått det skitsnyggt med ny soffa o säng! ;> hihihi sen ska jag tvinga med mig henne upp på stan o dricka lite chailatte ;> hihihihi gottissss ;> feliiiiciiiiaaaa bli klar med maten ist för o leka med barbie ;< e hungrig!

oj så pippifågeln ska skrika.. kanske e skator utanför fönstret eller så älskar hon verkligen Rihanna. haha vem vet! ;> det ligger en kexchoklad här på bordet och det verkligen rycker i mina fingrar (a) vill äta upp den.... hihi ajsinbajsin emma! FY FAN vad det snöar ute.. ;o galet min röda jacka vart vit ist.. hm, jäkla väder! vill ju ha sommar, sol, bad och snygga sommarkläder! ;>

ÅH :D det finns cola här (a) den ÄR min nu....

uhm om ni vill veta så va jag o hälsade på min gamla skola igår med ida, de va kul vissa lärare hatar man fortfarande men min franska lärare är fortfarande bäst! <3 innan de så käkade vi på WokHouse ;> gottit ! sen efter de så gick ja hem till anton en sväng sen så drog jag till ida sen köpte vi cola godis osv så drog ja hem till anton o så kollade jag o han på Davinci koden ;> hihi

sen så råkade vi somna, haha jag skrev en kåserie om hur värdelöst matematik är till min svenska lärare xd.. jaja alla kan inte vara bra på allt ;> haha snart e det helg, snart fyller min syster år, anton är bäst! filefis är bäst! JAG är bäst. hahah :D

nu börjar jag blogga om strunt igen så nu får mitt inlägg vara över! CIAO :*
/ emmakeller

Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

fin blogg & fina bilder :) ska vi följa varandra via bloglovin? ta hand om dig ♥

2010-01-27 @ 17:27:52
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Alva ♥

Du har fått en award av mig! Checka in min blogg så får du veta mer.

2010-01-27 @ 20:13:35
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: viktoria˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Fin blogg!

:D

2010-01-27 @ 21:04:13
URL: http://victoriakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0