Plugget!

Hejsan!
Sitter i plugget, jag började egentligen kl 8 men jag gick till skolan senare för jag hade ont i magen imorse, nu är det bra iaf! Emma sov hos mig inatt också!
Igår bakade jag 2 kladdkakor haha, därav magontet imorse.

Dirr när vi kom till skolan drog vi till maten och käkade, de va pasta carbonara! Jag och Emma åt det i förrgår ju, min var mycket godare iaf!
Sen hade jag stylistlektion, vi skrev ett prov om huden och det gick verkligen jättebra! :D
Sen var vi lediga länge så då passade jag, Johanna och Ardita på att färga våra ögonbryn! Slänger upp en facelook bild sen :)
Nu har vi engelska och vi ska läsa men jag, Alva och Anna sitter ute i sofforna i korridoren och pratar och lyssnar på musik :) Sen har vi matte och sen slutar vi! Då ska jag hem och städa och fixa mig lite (: Idag ska jag umgås med Hani, Momme och Marcus och kanske även Emma, Anton och några av Antons vänner :)

Imorn kommer Bea också! Gud va kul :D Fast hon stannar bara över en natt men de får duga :) Björn, Micke och Daniel kommer också och umgås lite med oss! Det ska bli kul :)


Min engelskabok är verkligen FÖR lättläst, haha!


Min Äjmy är här och busar med mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0