Facelook.

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en kort dag i skolan. Idag och imorn går vi bara fram till lunch för lärarna har nåt grejs.
Så efter skolan drog jag med Johanna till stadsbiblioteket och lämnade in en försenad bok och lånade en ny till engelskan! Sen drog vi till Guldfynd i Kompassen där Johanna köpte en present och sen till Espresso House för min dagliga kaffe! Det finns inget bätte än en stor take away-latte caramell! Det är såååå Felicia style ;)
Tänkte om man skulle få en skymt av Dessie och Paow på stan nu när dom är i Örebro men icke, dom kanske håller dig inne idag ;p Vore lite småcoolt att se dom :) (Och nej, jag tänker inte vara en Dessie/Paow-hatare som typ alla andra, jag tror inte på att visa sin avundsjuka på det sättet)

Fellekorv va busig när jag skulle ta facelook bilder idag (som ni kanske ser), så ni får en från skolan och en hemifrån!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha var inte jag busig då som stack in huvudet :(

2010-01-26 @ 13:24:34
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0