now it's all about me myself and i.

I spread my wings and flew away, I'm a free bird now.

Jag gjorde det. Det känns hemskt, jag vill dö. Men det är samtidigt lättande på något vis.
Det känns ungefär som att jag äntligen har fått mitt liv tillbaka.
Nu ska jag vara 16 år och galen och bara leva livet!

Min x b-friend kommer såklart alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag önskar få ha hanom som en vän vid min sida livet ut. <3
Vi har tråts allt delat allting det senaste året.

This shit happends.
Life suck's sometimes, life's wonderful sometimes. Right now I can't separate them.


Kommentarer
Postat av: emma

Inte för att vara den som snokar, men är bara lite nyfiken, bor inte ni ihop? :) Hur ska ni göra nu då?

2010-01-07 @ 12:20:11
URL: http://babyriot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0