Gain by losing.

Sist jag var på solariet så skulle jag köpa en såndär tanning acceleration lotion, så jag stoppade in 30:- i maskinen och tröck (tryckte, så att Johanna fattar) på den jag skulle ha, såklart var den slut också, fast det såg ju inte jag. Där förlorade jag 30 spänn helt i onödan!
Jag ringde iaf det nummer man ska ringa om man får problem på solariet och han skulle fixa det sa han, så igår när jag kom hem från skolan låg det ett trevligt litet brev innanför dörren.
I brevet låg 40:- och en stark tanning acceleration! Alltså tjänade jag 40:- på att förlora 30:- bra va?




Kommentarer
Postat av: Alva

Det har hänt mig flera gånger, att det är fel på solarium osv, då brukar man alltid få mer pengar. : )

2010-01-27 @ 15:41:07
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: Marie

du tjänade väl 10 eftersom du redan lagt ut 30? :P eller missuppfattade jag :O det var väldigt snällt av honom iallafall :)

2010-01-27 @ 23:13:09
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0