It really hurt me.

Jag trodde aldrig att du skulle göra såhär mot mig.
Du är fan en av dom bästa men jag vet fan inte längre, du svek mig så jävla hårt.
Det gör förbannat jävla ont.
Du var den storebror jag aldrig fick, jag litade på dig mest av alla men nu kan jag inte göra det längre. Du var en av dom jag var fast besluten om att aldrig tappa kontakten med men när du gör såhär så känns det som att jag inte bryr mig. Du har verkligen lyckats såra mig.
När jag fick höra vad du hade gjort lade jag mig ner, stirrade rätt in i väggen och lät tårarna rinna och försökte förstå. Det är inte första gången någon har fått mig att känna mig så värdelös och obetydelsefull, men att du skulle göra det kan jag verkligen inte förstå.
</3


Lika nothot båda två på denna bild, men jag mådde bra för du var där hos mig och du var min storebror.


2 veckor mot 2 år as i said.

Kommentarer
Postat av: Carina

vad har hänt felicia?

2010-01-11 @ 12:29:14
Postat av: Anonym

naa stackare

2010-01-12 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0