Last night.

Jag hade verkligen jättekul igår!
Det var jag, Bea, Mr X, Marcus, Emma, Anton, Micke, Björn och Daniel! Dock drog Mr X och Marcus typ på en gång. Och sedan även Emma och Anton. Men vi som var kvar hade fett trevligt! Och jag får ju alltid som jag vill vad det än gäller, jag visste att det skulle hända ;) likeit!
Efter ett tag drog även Micke för hans "flickvän" (kan man kalla det så?) ringe och gnällde, suck.
Vi som var kvar (jag, Bea, Björn och Daniel) knäppte en öl och kikade på NHL hockey och satt och pratade :)
Vi väntade besök inatt också, men utanför dörren fanns bara luft! Hahah xd


Daniel, Anton & Emma


Björn, Daniel & Anton


Marcus & Bea


Min Emma!


Bea


Hockey på morgonkvisten med Björn, Daniel & Bea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0