Partypics.

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har inte haft tid riktigt.
Idag har jag och Raye (som är här hemifrån dalarna) umgåtts med Momme & Hani och varit på stan och käkat taco/pizza-buffé på planeten och tagit en kaffe på bells :) Just nu håller jag på att städar, och jag är snart klar, pjuh!

Festen igår blev lyckad! Det var ingen röjfest som det brukar vara men det var super endå! Denna gång var det folk från Örebro, Långshyttan och Jönköping som var här! Jo, jag brukar ju ha folk lite överallt ifrån när de är fest här! Ryktena om att jag har fest sprider sig fort ;)

Här kommer lite bilder från gårdagens fest;










Och jag skaffade mig en bloggkompis! (:
Kolla in Marcus blogg!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en mycket nice kväll felicia, dock var ja inte där så länge men kul iaf hah :D <3

2010-01-24 @ 00:58:48
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0