Söndag, 15:00

God morgon alla läsare! Hoppas ni har sovit gott inatt! Det har iaf jag, fast jag har upplevt en lite läskig sak.
Kan andar av döda djur leva vidare? Isf har jag nog en liten kattunge här. Inatt vaknade jag av någon som hoppade på mina fötter, det känder precis som ni vet när en kattunge leker med ens fötter och "attackerar" dom, ja ni vet hur dom gör? Och nyss när jag var på toa så ver det något som jamade framför mig. Jag menar allvar, jag är inte störd! Det lät precis som en kattunge som satt på golvet framför mig och jamade. Och det var inget svagt ljud utan det var hur tydligt som helst. Ni får tro vad ni jag, jag är iaf inte dum i huvudet. Om det nu skulle vara så att det var en lite spökkatt så tycker jag iaf att det är trevligt :) Jag är inte rädd iaf!

Nu blir det Ica, solariet och en take away latte på stan!



Kommentarer
Postat av: emma

Som ett extra litet husdjur man inte behöver ta hand om... :')

2010-01-17 @ 15:12:15
URL: http://babyriot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0