titelitut ٩(͡๏̯͡๏)۶

Haha, min & Emmas lilla sötgubbe ٩(͡๏̯͡๏)۶


Godmorgon världen! Felicia har vaknat :)
Just nu sitter jag i skolan på min första lektion, försäljning & service.

Jag har haft en lite dålig morgon..
Klockan ringer 6:15 varje morgon, men endå lyckas jag somna om och trycka på snooze-knappen i sömnen och vaknar sen av mig själv 7:10, not funny. Min buss går liksom 7:47!
Jag har alltså bara hunnit klä på mig, platta håret och väckt Barbie. Men löshåret kan jag sätta i sen på hantverkstekniken och sminkad blir jag nog då också för denna vecka jobbar vi med ansiktsmassage och olika produkter för ansiktet nere i salongen och efter behandlingen så tror jag man skulle sminka varandra också. Great!

Idag slutar jag 14:20, då ska jag hem och sova förhoppningsvis.
Jag har lite saker jag måste fixa också som inte har blivit av än;
  • Fixa nya minipiller
  • Anmäla mobilen stulen
  • Gå ner till ÖBO och välja tapeter
  • Kolla upp priset på en ny ytterdörr
  • Kolla upp priset på en ny skjutdörr till köket

Måste kila nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0