020710

Hejsan!
Nu har jag jobbat klart den här veckan, skönt! Idag har vi målat containrar utomhus hela dagen, och jag hår fått en skaplig solbränna :)
Igår när jag var på väg hem från Borlänge fick jag sms från Madde, en tjej som bodde hos mig i vårat i några veckor. Jag blev överlycklig eftersom att jag inte har hört av henne på två månader förutom via brev. Jag ringde upp och vi pratade länge, vi hade trots allt en del att ta igen.

Madde och jag snyggast med ansiktsmask! Saknar dej gumman <3

Idag efter jobbet ringde Marcus också (han bodde hos mig i någon vecka), som jag heller inte har hört av på två månader, ännu en gång blev jag överlycklig! Vi hade också en hel del att snacka om.
Mycket blev knas för mig och mina homies i våras, många (nästan alla) blev plockade av snutarna och vi åkte på en massa skit, inte kul. Så nu har vi splittrats litegrann, men efter sommarn kommer nog allt vara som vanligt igen, hoppas jag!
När jag hade pratat klart med Marcus så skar jag upp en appelsin, fyllde en flaska med vatten och lade mig ute i solen och pressade i någon timme. Efter det har jag suttit vid datorn och nördat.
Snart kommer pappsen hem med pizza och efter det ska jag till mormor och morfar och låna duschen (våran varmvattenberedare är trasig) och plocka jordgubbar med mamma. Dom har en rätt skapligt jordgubbsland! Det blir rätt många liter i veckan faktiskt :)





Jag har blivit skapligt brun! Eller vad säger ni? ;)

Nu är pappa här med pizzan, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0