230710

Nu var det länge sen igen!
Igår kom jag hem efter nästan en vecka i stugan ute i finnmarken här i Dalarna.
Vad gjorde jag där då? Ja.. fiskade, bastade, hävde öl och skrattade tillsammans med släkt och familj. Världskrig med mygg och knott var också en daglig syssla, så nu är jag hemma igen med cirka 200 myggbett fler än när jag stack.
Min syssling ska skicka lite bilder sen när han hinner, då kan jag berätta mer!

Det var lite annorlunda att komma hem den här gången, mamma har flyttat ut nu så nu är det bara pappa, jag och lillebror kvar i huset där jag alltid bott. Jag har faktiskt inte hunnit vara upp i mammas våran lägenhet sen mamma fyttade så jag tänkte glida iväg på moppen och ta en dusch där och även njuta av mitt nya rum med rosa medaljongtapeter, vilken dröm huh?
När jag kommer hem hade jag tänkt leta lite inspiration till en ny bloggdesign. Jag är lite sugen på en väldigt rå design som ska skrika modemodemode med starka färger, kontraster. Den ska vara riktigt uppkäftig, lite bitch precis som jag kan vara ibland, om jag vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0