DISTANT RELATIVES

(Detta inlägg är tillägnat Emma som gnäller på att jag bloggar så lite nu flr tiden, här har du homeboy! Puss)

Här har det varit tyst för länge! Sry, men jag har faktiskt sommarlov och min mobil har ju blivit stulen igen..
Ja vad händer då? Allt rullar väl på precis som det har gjort denna sommar, jag deppar på, lämnar urinprover, går på socmöten, solar, sover för länge, umgås, umgås inte, äter, sover, duschar osv.
Jag längtar mer och mer efter Örebro, jag har varit borta hemifrån för länge nu.. :/
Jag har jobbat klart nu också, känns riktigt skönt men veckorna gick så otroligt fort! Jag har även hunnit med årets första dopp, känns lite sent med tanke på att det är Juli men what the.. skitsamma liksom!

Idag drog jag och pappa till Borlänge där vi som dom senaste två åren träffade våra norska släktingar Preben och Tuva och deras päron Solfrid och Terje (äldsta barnet Tina är i Bulgarien i år så henne träffade vi tyvär inte.) Love them! Dom är så underbara, jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra.. Dom är i Borlänge en vecka varje år på Dalecarlia Cup. Idag såg vi när Preben spelade match mot ett brasilinskt lag, och det blev oavgjort!
Preben och jag har en speciell connection, vi klickar asbra och har verkligen jättekul tillsammans! :)

Lite bilder från Augusti 2008 då vi var i Tynset i Norge och hälsade på dom:

Lillebror & Tuva

Terje

Tina & Tuva

Preben

Solfrid & Tina

Preben




Jag & Preben på världens största spark i Tynset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0