PEACE & LOVE

Hejsan hörrni!
Igår drog jag till Borlänge med min vän Marlie för att Jay-Z spelade på Peace & Love! Vi hade inga pengar så något band kunde vi inte köpa men vi lyckades planka in på Jay-Z:s spelning och vi stog rätt långt fram faktiskt! Det är helt sjukt, jag har sett Jay-Z live, jag är så glad! Han körde typ alla sina bra låtar och det var riktigt drag i publiken! Kvällen och natten var guld!
Dock blev min mobil stulen (igen) före spelningen så jag kunde varken filma eller fota och alla andra bilder från kvällen har jag ju inte, tråkigt värre.
Så nu har jag bara mitt halebop nummer igen så alla vet! 0722337255

Som tur var så finns det ju filmer från spelningen på Youtube, kvalitén på dom är dock inte så bra, men här har ni en video iaf:




Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, fan vad avundsjuk jag är !

alla var där utom jag haha :(

fin blogg du har ! :)

2010-07-04 @ 20:08:00
URL: http://tildddep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0