STALKED

Tjena tjena!
Skönt att få ta en dusch kan jag lova. När vi kom hem blev det att kika på fotboll (Uruguay - Ghana som slutade 2-1 på sista straffen) och käka jordgubbar tillsammans med mamma och pappa :)
Jag borde kanske sova snart, jag ska försöka ta mig upp i tid för att glida iväg till Valbo och gå på IKEA med mamma! Hon och pappa ska separera så mamma (och halva mej och halva bror) flyttar om kanske två veckor eller något sådant till lägenheten, ska bli kul!

OMG! Till något helt annat:

JAG HAR FÅTT STAAAALKERS :o usch jag får panik.
Dock inte IRL än så länge och jag hoppas att det förblir så! Den ena ringer mej varje dag och sms:ar dag som natt, telefonterror! Den andra ansöker om att bli vän med mig på fejjan 24/7 och skriver att han älskar mej!
Jag har aldrig ens träffat någon av personerna, jag känner dom absolut inte! Helt sjukt..


Ghanas hetaste spelare, Kevin Prince Boateng. Mums!
Tummen upp för tattueringarna!

Jag avsutar det här blogginlägget med att säga att man får uppleva mycket sjukt här i livet och ett godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0